.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

شوق شادی در چشمانم ارزوست

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ
آن شـرلــی :مــن کــشـف کــردم کـه قـضـیـه ایــن نـیـسـت کـه دنـیـا چـی بــرای تـو کـنـار گـذاشـتـه. قــضـیــه ایــن طـوریــه کــه تــو بــرای دنـیـا چـی بـا خـودت آوردی!  

 

چرا شوق و اشتیاق میشه از چشما فهمید؟

ذوق عروسی

ذوق  وصال یکی یکی

هوووم

چشا مثل دریا زلالن و صاف

چشما هیچ وقت دروغ نمیگن

 

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

البته که جودی ابوت یه چیز دیگه بود

پاسخ:
پاسخ:
جودی ابوت و بابا لنگ دراز
ی بار نفهمیدم چی به چیه
رعنا دختری در مزرعه
انشرلی

وای چه دورانی بود

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
من اووووومدم....خوبی؟؟ سلام....چقد دلم واست تنگولیده بود....خوبی می بینم....الهی این روزا هم زودی برسه.....حال دلت چطورس؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلامممممممممممممممممممممم
ساراااااااااااااااااا
چقد خوبه که امدی


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

یعنی ذووووووووووووووق کردم اساسی

من جودی ابوتو بیشتر دوست داشتم!
ولی اینم بد نبود فقط گاهی اعتماد بنفسشو حرصمو در می اورد!

پاسخ:
پاسخ:
منم جودی ابوت خیلی دوست داشتم
هیچوقت نشد درست برنامشو ببینم


ارررررررررررررررره اعتماد بنفسشو داری؟


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم


خاتون خوبی تو؟
ووووووووووی آنشرلی یکی از کارتونای مورد علاقه ی من

چشم به نظر من موقع آفرینش یه توجه ویژه ای بهش شده عجیب

پاسخ:
پاسخ:
منم دوس دارم انشرلی
اره منم همین نظر دارم
چشم خیلی توجه داشته اینجوری شده


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی