.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

برای خوشبخت بودن باید دوید

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ق.ظ
قبل از اینکه بخوام صبح اینجا پست بذارم

ی اس ام اس 

اونچه که در دلم بود و نوشتم

خواستم که صبحش از انرژی من جون بگیره

در آخرش نوشتم

یا علی روزت پر برکت الهی

*برای زندگی کردن باید مدیریت زمان داشت

* با انتقام گرفتن هیچی درست نمیشه اگر میتونی جبران کن با محبت

  • ادم و حوا

نظرات (۳)

  • ღبوی ِ ریحانــــ ღ
  • بهاری نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    مهمون داشتیم الان امدم ساعت 7.33
    خوبی تو؟


    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
  • ღبوی ِ ریحانــــ ღ
  • سلام بهار خانوم گل خوبی

    چه کار خوبی که با وجود ناراحتی موضوع بهش لبخند میزنی

    اوهوووووووووووووم الان خیلی خوشحال شدم از این حرفت

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلامممم
    لبخند زدن تنها درمانی که پیدا کردم
    اونم در جواب اینکه ی نفر امیدش منم
    مرسی
    خجالت زده نفرمایید


    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
    اخ که من کشته مرده مدیریت زمانم ولی متاسفانه

    پاسخ:
    پاسخ:
    درست میشه ماهی جان
    کم کم درست میشه
    باید زمان داد


    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی