.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

امدم ...

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ق.ظ
بعد کلی کار 

از صبح

خوشگل موشگل کنان

رختخواب مرتب کردم و رفتم سمت دستشویی

موهامو شونه کردم و صورتمو شستم و مسواک زدم

چای درست کردن همانا

و دیدن کابینای بهم ریخته (البته من میگم بهم ریختس)

و اینکه شروع کردم به تمیز کردن

اشپزخونه رو تمیز کردم ناهار پختم 

ی گردگیری حسابی

و ی لب خندون

و خستگی های که با لبخند 

به خودم هدیه کردم تا بتونم بقیه کارامو تموم کنم

 

  • ادم و حوا

نظرات (۵)

من اسم تورو باید بذارم خانوم حوصله خوش به حال صبحت

پاسخ:
پاسخ: خانوم حوصله؟
خو بذار
هر کس ی چیزی منو صدا میکنه تو هم صدام کن


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

  • زینب(مسافرکربلا)
  • چقد خوبه که همیشه به زندگی لبخند بزنیم حتی به بهانه های ساده:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    امروز بهانه زیاد شد برای خندیدن
    بهانه زیاد بود برا ناراحت شدن
    کنی بعداظهر ناراحت شدم
    اما الان بهترم


    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
    انجام پروژه های دانشجویی و دانش آموزی در سریع ترین زمان و با نازل ترین قیمت

    پاسخ:
    پاسخ:
    دانشجو و دانش اموزی؟
    برا خانوم خونه شدن پروژه دارم اگر خواستین بگین ها
    سبزی پاک کردن
    لباس شستن
    ظرف شستن
    خیاطی
    گلدوزی
    گلسازی
    تابلوفرش
    اشپزی
    همه جوره بلدم
    خلاصه مقاله خواستین در خدمتم

    والا اگر دروغ بگم
    همه بچه های وبلاگ میدونن من خانوم هنرمند و کدبانوییم



    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
    خوشم میاد بدتر ازخودمی
    دلت که خونه پست شنگول میذاری خخخخ
    شوخی کردم ایشالله همیشه بخندی
    یه پست مهربون گذاشتم اصن یه وضی بیا ببین
    جیگر عسل هلوووو

    پاسخ:
    پاسخ:
    وای دریا
    چیکار کنم خو
    حیفم میا د چشای ناز بیان وبلاگم
    ناراحت برن
    ان شالله همیشه بخندی مامان خوشگل
    بله الان خوندم استفاده مفید کردم



    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم
  • بانوی عاشق
  • قربونت بشم
    خسته نباشی عزیزم

    پاسخ:
    پاسخ: شما خسته نباشی خانووووووووووووم


    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحَمَّدٍ و َعَجِّل فَرَجَهُم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی