.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

و اینک خونه بهشت میشود

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ
وقتی از سرکار خسته کوفته میرسی خونه

اونقدر سردرد داری که خدا داند و بس

وقتی سفره ناهار میبینی و کارهای مونده

ی مامان پژمرده که میخواد حرف بزنه اما کشش حرف زدن نداری

و میگه برو بخواب

بهتر دونستم ی چرت بزنم 

بعد پاشم خونه رو بهشت کنم

خوابیدم با یدونه اس بیدار شدم اقایی بود ی جواب دادم و باز خوابم برد

بیدار شدم که پست بذارم اما دیدم نمیشه تنبلی میکرد

شیطون لعنت کردم و دست بکار شدم

لباسای چرک که دوهفته امروز وفردا میشد ریختم هی تو ماشین

خونه رو مرتب و جارو کشیدم

اشپزخونه رو سروسامون دادم

الان خونه حکم خونه بهشتی داره

تر و تمیز و مرتب

اردی بهشت هست .. هوای بهشت هست .. گل ِ بیشمار هست.. ولیکن تو نیستی..

صدای اذان بلند شد

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

* چرا بعضی ها با حرفاشون دل آدمو میشکنن؟؟؟(آیا خود دل ندارید؟ )

  • ادم و حوا

نظرات (۵)

یه دنیا که نمیشه گفت هم این دنیا هم اون دنیا همه دنیا ها دوست دارم

پاسخ:
پاسخ:
میبینی؟
دون دون اشکام داره میریزه
باز امدی؟
خدا
شکرت
ممنونم ازت قبل اینکه حرفی بزنم میای توی لحظاتم
همینجور توی فکرتم
دیونه تر از قبل
از خدا میخوام کمکمون کنه
ممنونم که با امدنت دلمو شاد کردی


خدایا ممنونم که توی لحظاتمون حضور داری
ممنونم ازت ممنونم
نمیدونم چی باید بگم
تازه داشتم فکر پست جدید میکردم که کمی غر بزنم که چرا اینجوریه که خدا درست گذاشتت وسط حرفم
خیلی ممنونم
خیلی دارم پراکنده حرف میزنم اما بهتراز هرکس میدونی چی میگذره توی دلم






ببین انقده هول کردم که خدا میدونه نمیدونم چی مینویسم
خسته نباشی عزیزم.
کی دلتو شکوونده؟

پاسخ:
پاسخ: سلامت باشی
خستگی برای من معنا ندارد وقتی مادرم از بیرون میاد و با طناب های که پر از زخت تمیز و شسته مواجه میشه و ی لبخند میاد تو
ی دوست که با حرفش باعث رنجش من شد


  • ♥♥قاصــــــدک مهربانی♥♥
  • کی دلتوشکونده؟
    حسابی خسته نباشیدعزیزم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلامت باشی خستگی برای من معنا نداره وقتی مادرم خوشحال شد وقتی اون صحنه رو دید
    سلام بهار خانوم میگم سرنزنم سرنمینزیا
    چه قالب خوشملی به به

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ماه بانو خانوم
    هرچی شما میای ما هم میایم دیگه
    ان شالله زودی خوب بشی

    کامنت خصوصیت دلمو بدجوری شکست
    اشکال نداره بازم ممنون
  • زندگی با طعم خوشبختی
  • چقدر اونجا زود اذان میگن اینجا تازه الان اذان زد
    خسته نباشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    اره خانومی ی نیم ساعتی زودتر اینجا اذان میدن
    سلامت باشی خانوم گل