.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

نرخ دندون چند؟

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ق.ظ
الان بنده در حال حاضر تازه ره سپار خونه شدم و اینک میتوان گفت 

سه جفت شاخ بالای سر من و مامان و بابا وجود دارد

با قیمتای که خودمو کشتم از بس این طرف اون طرف رفتم

حالا خوبه نمیخواد کاری انجام بده ها

والا

ی نرخی گفتش همچی میگه دو تومن فک کردم دوهزار تومن

که گفت نه خانوم دو میلبون منطورمه

فکم افتاد 

الان فک میکنم میبینم کم گفته احتمالا یوقت اتباه نکرده

  • ادم و حوا

نظرات (۱)

  • маяYам gΘℓï
  • مگه چیکار میخوای بکنی که گفته دو میلیون ؟!؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی