.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

سه شنبه رنگی رنگی

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ق.ظ

سلام صبح بخیر سه شنبه رنگی رنگیتون بخیر


*نمیدونم چرا برای دندونم امروز فردا میکنم ی ترسی دارم چون عصب کشیه تا بحال نرفتم میترسم دست دست میکنم باز دوشیفته بشم اخه دیشب با دکتر حرف میزدیم میخواد دوشیفته کنه چون بیمه حالشو گرفته مجبوره تموم ماه بریزه حالا مثلا من دارم فکر میکنم و ما بریم ی دوش بگیریم سرحال بشیم برگردیم

** شمایی که میای وبلاگ و بدون نظر میذری الهی که مورچه گازت بگیره که دلم خنک شه

روزتون شاد دلتون رنگی 

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

  • زندگی با طعم خوشبختی
  • برو تا بدتر نشده درستش کن
  • маяYам gΘℓï
  • اینقد دست دست نکن واسه دندونت ..!!
  • بانوی بارانی
  • منم از دندونپزشکی خوشم نمیاد میترسم مثه خنگا چندماهه دارم عقب میندازم خاک توو سرم انقد عقبش نیندازم تا حاد شه
    سلام
    روزت رنگی رنگی تر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    مرسی مهربانو جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی