.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

روزگار شاد

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
دلم ی اهنگ شاد

شاید ی پیام شاد

شایدم ی دل شاد

خلاصه ی چیز شاد که از این حالت دربیارتم

کاش همیشه شاد بود 

نمیگویم گذشته بهتر بود چون دیگر نمیخوام به گذشته فکر کنم اما کاش بتوانم تمام سعی خودمو بکنم و شاد باشم که دیگران از شاد بودنم استفاده کنن

وقتی دانه دانه نخ را میگیری و از لای زیر و لای رو میگیری و گره میزنی

 دلم میخواد تمام غصه هایم همان جا گره بخورد

هرگاه گره میزنم ی صلوات میفرستم

نمیدانم جمع گره هایم چقد خواهد شد

اما الان 15 رج در 330 گره زده ام

با تموم مشغله کاریم و دختر خانه بودنم

اینک دلم نوشتن میخواد فقط میخوام بنویسم تا قدری این دل بی قرارم ارام گیرد

دیگر نمیدانم به کجا سر بزنم تا دلم ارامتر گیرد

رفتم روی سایت سنتی و روی اهنگای ماه عسل 88 کلیک کردم

روی گونه هام قطره های باران چشمانم بر اسمان دلم بارید

و اینک ی پیام از سمت عزیزترینم در روی زمین به سویم میرسد که پشت فرمان بودن و تازه رسیدن

و رها میکنم بارانم را روی گونه هام و میگذارم راحتتر بریزن

نمیدانم امسال هستم ماه رمضان یا نه 

اما عجیب حال و هوای ماه رمضان دارم

ناگاه معده ام میسوزد میدانم که برای بلغور شیر ظهری است که خوردم تا مادرم ناراحت نشود از نخوردن غذایش

چنان درد و سوزی داشت که بخودم میپیچدم و دراز کشیدم قلاب رها نمودم نخ در دستانم فشار میدادم دندان هایم را همچنان فشار میدادم

کمی بهتر میشوم و 

بعد از تکرار ماه عسل 88 

اهنگ دیگری رو پلی میکنم 

ماه عسل 87

چقد عاشق برنامه ماه عسل بودم انقدر پا به پایش اشک ریختم چه اشک شوق و چه اشک حزن


نذار که سفره دلت پیش غریبه باز بشه

کمی ناراحتم نمییدانم از چی

اما اخرین دوشنبه بهمنی هم گذشت 

علی یارتون 

  • ادم و حوا

نظرات (۱)

  • بانوی بارانی
  • عزیزم موفق باشی خانوم هنرمند ...
    اهنگای غمدار گوش ندع...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی