.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

اقای

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ
سلام 

فقط میخوام از اونای که تسلیت گفتن و نگفتن 

تشکر کنم به خصوص از اونای که برا بابام قران خوندن خیلی خیلی ازشون تشکر میکنم 

حرف برا گفتن زیاد دارم و از یه چیزی خیلی ناراحت هستم 

ولی شاید قسمت همین بود که حرف نزده بابا بره اون دنیا

مرسی از لطف همگی تون حال نوشتن ندارم شاید یه روزی بیام بنویسم 

بازم ممنون از شما 

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

سلام من الان این مطلبتو خوندم بابا بزرگتون مرحوم شدن

پاسخ:
پاسخ:
سلام خانومی
نه خانومی پدر آقایی فوت شدن
انشالله غم همیشه ازتون دور باشه و از این به بعد دیگه غم و ناراحتی نبینید
..
... !
:O
یلداتون مبارک

+

امیدوارم زودتر اوضاع احوالتون بهتر بشه :)