.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

وای تموم شد بالاخره

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ
ی بهار غرغرو

خسته شده 

از ساعت 15.30 افتادیم ب جون خونه با زن داداش اولی

تا همین چند دقیقه پیش

الانم دارم غر میزنم مثلا دارم غر غر میکنم که آهای انقده میریزن میپاشین چطوری بدون جارو برقی خودمو هلاک کنم آخه

هیچی فقط مونده اتاق خودم که پشت پنجره ها رو پلاستیک بکشم و مرتب کنم بقیه پنجره ها رو پلاستیک کشیدیم خداروشکر

شبا موقع خواب کلی لباس میپوشم تا بتونم بخوابم

* خدایا شکرت

* خو کم کم برم اماده بشم که به سرویس برسم

  • ادم و حوا

نظرات (۳)

عزیزم خسته نباشی
اتاقت بخاری نداره
خیلی سرده اونجا

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم مینا جان
نه نداره
اررررررررررررره یخ یخه
خدا قوت
پاسخ:
پاسخ: مرررررررررررررررررررسی
  • سلطان و عشق کوچولوش
  • سلام دوستای گلم.
    19 آذر تولد عشقمه خوشحال میشم به این آدرس بیاین و بهش تبریک بگین :
    soltan984.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی