.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

بازم دنیای واقعی مجازی نما

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ
آدم توی دنیای واقعی این جور دوستا رو نداره ها

البته نمیشه به این دنیا گفت مجازی

میشه گفت دنیای واقعی مجازی نما چرا؟؟ چون ادمای پیدا میشن که توی نوشته هاشون یادت میکنن

و امشب چندتا رو دیدم که خوشحالم کرد اساسی

ممنونم مهلای گل و  نانای مهربون  و الهام جان و بانوی بارونی ممنونم سلمای عزیز و ممنونم مریم خانوم مهندس و بانوی آب و آتش و فاطمه جان و نیلوفر عزیزو زهرا خانومی و مهنوش عزیز و مهناز عزیز ومهربانوی خوشگل و اکرم جان و همه و همه

که چه توی وبلاگ  و کامنتاشون چه با تماسهاشون و چه با اس دادانشون منو یاد میکنن

واقعا جای خوشحالی داره و شوق

اگر بگویم یادم میره شما رو نه اصلا یادم نمیره چون ی لیست بلند بالای دارم ازتون اونم توی دلم که نه پاره میشه و نه دور انداخته میشه

پای نذری هاتون منو یاد میکنین منم هدیه ای ندارم بهتون بدم جز دعاهای که میتونم براتون به نیابتتون بخونم


*واقعی های مجازی نما ممنووووووووونم از همتون

* جالبیش اینه سر عقدشون سر نذراشون سر دعاهاشون اسم منو میارن میگن بهارخانمی

* بارها شده دارم با آقایی حرف میزنیم اسمتونو میارم باید صدتا نشون ادرس بدم که من پشت تلفن و اقایی پشت سیستم بتونه پیداتون کنه

  • ادم و حوا

نظرات (۵)

لینکت کردم دوباره فداتشم
از بس که گلی همه دوستت دارن دیه

خوش به حال آقاییت که خانومش انقدر ماهههههههه
بهار خانم کجایی پیدات نیست؟

پاسخ:
پاسخ:
همینجام خانوم
چیکار کنم خانمی همش سرکارم
  • شروع یک حس ناب
  • مگه میشه من دوست ماهمو فراموش کنم؟
    سلااااام خوبی عزیزم؟ بهتری؟
  • ·٠•● بــ•_•ـانوی آب و آتیش ●•٠·
  • خدا حفظشون کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی