.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

فردا آغازی دوباره

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ
بسم الله

سلام 

و اتفاقات این چند روز

سرم یا به مربا درست کردن گرم بود یا گوجه سرخ کردن و یا ترشی درست کردن و یا سبزی خوردن تمیز کردن

دیروز که ی بار مربا به درست کردیم و من گوجه رو املتی کردم و ی مقداری گوجه حلقه حلقه کردم برای سرخ کردن 

که دقیق دوساعت داشتم گوجه سرخ میکردم

ی ساعت داشتم سبزی خوردن تمیز میکردم

کلی کار نیمه تموم دیگه رو تموم کردم 

که دیدم هوا ابریه مجبور شدم برم همه لواشک و آلو های روی پشت بوم جمع کنم که واقعا بالا پایین رفتنش بیشتر خستم کرد 

و همچنان مونده بودم که چرا خبری نمیشه برای کار

که دیدم ی شماره روی گوشیم افتاده و وقتی جواب دادم دیدم همون دکتر دندانپرشکی هست که قبلا چند جلسه حرف زده بودیم برای کار

و تماس گرفته بود که اوکی از من بگیره

و سر حقوق تصمیمو بگیرم منم توی شک و تردید بودم و نمیخواستم اتفاق 10 ماه پیش دوباره برام بیفته

که با آقایی حرف زدیم و ی چیزای رو بهم تاکید کرد که اینجوری بگو

خلاصه صبح شد و منم زنگ زدم و به دکتر گفتم باشه قبول ی مقداری اگه میشه حداقل هزینه رفت امد اضافه کنین که دیگه اول گفت اول کاریم و این حرفا

گفتم بله میدونم راست و حقیقتش درک میکنم

برگشت گفت باشه خانوم (فامیلیمو)گفت و قرار شد فردا که چهارشنبه اس برم برای شروع که گفتم فردا بیمارستان شیفت دارم و این حرفا گفت باشه پس انشالله از شنبه شروع میکنیم 

امروز صبح رفتیم خرید اونم خرید وسایل ترشی و به و میوه 

که بارون حال و هوامو عوض کردش و 

دوباره مربای به درست کردیم و  ترشی درست کردیم و چقد با بابا و مامان شوخی کردیم  و خنده بازاری راه انداخته بودیم

یعنی صدبار چایی ریختم باز سرد شد عوض کردم اخرشم یخ خوردیم

دیگه ظهر جای همه خالی ی آبگوشت زدیم بر بدن و شارژ شدیم

احتمالا کمی کمرنگتر بشم اما سعی میکنم اینجا رو حتما آپ کنم چون میخوام یادگاری برامون بمونه

* خدا ممنونم بخاطر همه این اتفاقا


  • ادم و حوا

نظرات (۴)

خدغروشکربرای کارت
ایشالالحظه های خوبی کنارخانوادت داشته باشی
حیلی زرنگی که به همه کارها میرسی شما نمونه
هستی بخدا

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم سهیلا جان
ایشالله شما هم روزهاتون خوش و دونفره هاتون مستدام باشه
عععع رمزدار که نبود
فک کردم رمز داره

پاسخ:
پاسخ:
نه رمز دار نمینویسم خو
منم رمز رمز رمز
واااااااااااااای آهنگت و عشقه خانومی
نمیدونی الان دارم چه لذتی میبرم با شنیدنش
هوووووووووووووووووو

پاسخ:
پاسخ:
رمزی نیس که خانومی
قابل نداره
بفرما گوش کن خانومی
  • مامان خونه
  • بمیرم الهی
    معلومه که خیلی سرت شلوغه و کار زیاد داری
    حتما اموزش ترشی درست کردن و فوت و فناشو برامون بزار خانومی

    پاسخ:
    پاسخ: خدا نکنه خانومی
    هرچی میخواین بگین تا براتون بذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی