.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

کمی در زندگی هنر بخرج بدیم

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ
بسم الله

سلام

زن اگر زن باشد و مرد اگر مرد باشد

حریم خودشونو نگه میدارن

ی وقتها برام سوال میشه چرا باید بین زن و مرد اینقد تفاوت باشه؟

نمیخوام سخنرانی کنما

وقتی حقوق زن و مرد هردو یکی و یکسانه چرا

چرا از حد و حدود میگذریم؟

ی چیزی دیدم هنوزم ناراحتم اخه چرا کمی برای زندگی خودمون هنر خرج نمیدیم

همه چیز که آماده نمیشه

اگر گاهی برای استراحتمان به هنر و عشقی که داریم برسیم

زمین به اسمون میره یا زمین به اسمون؟؟؟؟؟؟

نمیدانم

یعنی تا همین چند ساعت پیش باور نداشتم که من هنر ندارم و این کارارو جزء هنرا نمیدونستم

اما الان واقعا به خودم افتخار میکنم که در حدی میتونم کار خودمو راه بندازم

و حداقل ی بار این اجازه رو به خودم میدم که کاری رو امتحان کنم و اینقد شهامتشو دارم که امتحان کنم



وقتــی یک زن کـدبانـو درخـانـه داری هـرچـه فقیـرباشی تـوانگــری

کدبانـــــوی عاشـــــــق نیاز چندانی به رفتن بازار ندارد

ازبرکت دستهاش مطبخ همیشه دایره

واز حسن سلیقه اش، سفره سفره ی ضیافت.

اینکه به خانه داری به چشم حقارت نگاه کنیم گناه بزرگیست،

خانه داری و فرزندآوری یک مجاهدت بزرگ است.

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

عزیزمی تو..........خانوم هنرمند و کدبانو.............

پاسخ:
پاسخ:
سماااااااااانه
خودت هنرمند تر هستی با اون کارای خوشگلت
  • شروع یک حس ناب
  • سلام بهار خانومی..خوبی دوستم..
    چقد جمله ی اخر قشنگ بودا..به دل نشست

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نانای مهربون
    قابلتونو نداشت جمله آخر کپی کرده بودم به دل منم نشست
    چه آهنگ قشنگی چه حرفای قشنگی چه وبلاگ قشنگی خوبی عزیزم نظراتو تو وب بانوی بارانی دیدم کنجکاو شدم ببینم کی هستی خوشمان آمد با هم دوست شیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام خوش امدی بر وبلاگمون
    صدتا گل تقدیم شما و دخترهایتان
    قابلتونو نداره
    خوشتان آمد؟
    وبلاگ ماروپسندیدین؟
  • سمیه-تهران نوشت
  • آفرین بهار خانم هنرمند و کدبانو

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    افرین بر شما که میاین و سر میزنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی