.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

وضعیت بنده

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ
عاقا ما فهمیدیم چمونه

فک کنم کلا حساسیت به خوراکی ها گرفتم

یعنی دست به ی چیزی میزنم نمیخوام بخورما فقط دست میزنم چندتا عطسه میزنم

حالا بماند وقتی میخورم عطسه هایم بند نمیاید یکی محکم پشتم میزنن که خفه نشم

همچین وضعی دارم بنده

آخ الهی من بگردمت خوشگل من خیلی دوسش دارم

دماغمم که دیگه قرمز شده بسیااااااااااااار خوشگل



گل خرزهره

Nerium oleander2

*نیلوفر گل خرزهره رو بچسب

*پلک شیشه ای عزیز(ی خرمن گل رز اینا بودن؟)

  • ادم و حوا

نظرات (۶)

عطسه میکنی؟؟؟؟؟خب منم همینطورم :((

پاسخ:
پاسخ:
بلی
نخیر من فرق میکنم من عطسه هام بهارخانمی


گل خرزه رو عشق است

پاسخ:
پاسخ:
بلی گل خرزهره رو عشق است
من اینقد دوس دارم حساسیت داشته باشم. البته فقط اینکه عطسه کنم. اخه عطسه رو خیلی دوسدارم
  • ๓αяγα๓ g๑ℓï
  • وای حساسیت خیلی بده ..
    ایشی یخده یعنی کار نداری؟
    فک کنم بیماری ناشناخته گرفتی وا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی