.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

اتفاقای امروووووووز+ عکسای پست قبل

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
اگر بگم چی شده میخندین

خلاصه ظهر که ما از پله سقوط کردیم 

کم چلاغ بودیم چلاغ تر شدیم

هیچی دیگه یکم تقویتمون کردن دلمون بحال آمد

خلاصه تا عصر که امدم پایین و سیستمو خاموش نکرده بودمو گوشی تو اتاق مونده بود

یعنی رفتم چایی دم کنم و برگردم اینو خاموش کنمو وگوشی بردارم ببرم پایین 

چون هوا خنکتره یکم دراز بکشم که مامان گفت چایی دم نکن میوه خوردن چایی نمیخوان

منم خاموش کردمو نمیدونم تلویزیون چی نشون میداد هیچی دیگه یهو دراز کشیدن همانا

وسیستم روشن و گوشی دراتاق ماندن همانا

خوابم برد و یهو از خواب بیدار شدم یادم امد که سیستم روشنه و گوشی تو اتاق

از نگرانی این که یوقت اقایی اس نداده باشه یا کسی نرفته باشه پای سیستم نمیدونین خودمو چطوری رسوندم تو اتاق

حالا این دستم کم درد میکرد دردش تا پشت گردنم رسیده بود

گوشیو ی نیگاه کردم دیدم نه آقایی اس نداده

وسیستم فنش روشن شده یکم از روی تخت برداشتمش که زودتر خنک بشه

هیچی دیگه خوابالو خاوابالو حرف میزدم

بعدشم مامان صدام زد بیا چای به لیمو بخوریم یادتونه که؟؟؟؟

خوشمزه اس یکم خوردم مامانم گفت چرا دست چپتو تکون نمیدی گفتی درد میکنه

گفت ای بابا ی روز خونه بودی اینجوری شد؟

هیچی دیگه خلاصه امدم پا سیستم یهو صدای داادش دومی امد

که مامان گفت اون عکس رادیولوژی چیه دستت

که پریدم پایین

وااااااااااااااااااااااااای

بازم تصادف داداش کوچیکه (سه سال از من کوچیکتره)

مامان شروع کرد

چند بار گفتم نرو نمیخوام بری

بیا برو کارای سربازی رو بکن بیا برو سربازی دیگه چقد میخوای این پا و اون پا کنی؟

هیچی دیگه دوباره حال هوامون تصادفی شد

طرف ی موتوری بوده بخاطر این فوتبااااااااال (حالم ازش بهم میخوره ) گاز گاز میکنن توی خیابون اینجوری عابر پیاده رو میزنن و دِ فــــــــرار

هیچی زانوش داغون شده دیگه خش خشی

خون مالی شده

هیچی مامان گفتش به داداش دومی برو خانمتو فندق عارفو بیار

اونم میگفت من نمیرم

خلاصه بابا رقت دنبالشون

امدیم ی شامی خوردیم 

که همونجور نشسته بودیم داادش سومی آمد با ی کله ورم کرده

مامان گفت تو دیگه چیکار شدی

گفت تو مغازه مشتری امده ی وسیله میخواسته امدم از قفسه بردار

از قفسه بالایی کله چراغ؟؟؟ همچین چیزی گفتش افتاده رو سرم

شانس اورده بود نشکسته

هیچی دیگه 

مامان گفت خو دیگه سه تا از صبح مجروح دارم دیگه برین بخوابین من اعصاب ندارمو این جور چیزا


بعدشم منو چپ چپ نیگا میکرد گفتم خو من چیکار کردم

خلاصه امدم توی اتاق قایم شدم

خندم گرفته امروز سه تامون داغون شدیم 

+ عکسای دو پست قبل قراره اضافه کنم

                                                      

                                                         درب ورودی زیارتگاه

siru9qr0lfs7qd7f0wfc.jpg

ضریح و آرمگاه

yvpp5kzi2ch8uiv8efiu.jpg

تلاش عارف بزای انداختن اون پول

285hh9dcoaf1nzavnn.jpg

اینم نماز مغرب و عشاء(که قسمتم نشد)

gik0zbat0il51174w3ua.jpg

تک تکتونو دعا کردم نائب الزیاره همه بودم

*ممنونم خداجون که هممون سالمیم

  • ادم و حوا

نظرات (۳۱)

زیارت قبول عیدتون مبارککککککککککککک
قالب نوووووووووووو مبارکا باشه
قبول باشه :*
قربونت عزیز دلم مواظب خودت باش و از خدا برات بهترینها رو میخوام نازنینم
در پناه حق
موفق باشی گلم
مهربونم
مرسی عزیزم به دعای شما
دعا کن برام
قبول بشم
من قربونت که تو اینقدر مهربونی

پاسخ:
پاسخ:
لطف میکنی شما مینا جان
دستت بهتره عزیزم
قالب نو مبارک ک ک ک ک ک ک ک ک ک.ک ک ک ک ک ک ک

پاسخ:
پاسخ:
مررررررررررررررررررسی
اعتماد به سقف

پاسخ:
پاسخ:
دلت بسووووووووووووزه
قالبشو چه ناناسه

پاسخ:
پاسخ:
مثل خودمونه
عجب روزی بوده.صدقه بدید حتما
ممنون خانمی که دعامون کردی
خدا رو شکر که همش به خیر گذشته و الان همتون خوبید.......چه جاییه اینجا.....حال خوبی به آدم میده این عکسا عزیزم...ما رو هم دعا کن.........
ممنونم که برام دعا کردی
عزیزم بهتری دستت خوبه
چه زیارتگاهی برای منم دعا کن دلم کشید منم دوست دارم زیارتگاه رو خیلی
  • من و تـــــــــو
  • زیارت قبول:*
    یکی از معجزات علمی قرآن عظیم:

    سوره یس آیه 80

    الَّذِی جَعَلَ لَکُم مِّنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنتُم مِّنْهُ تُوقِدُونَ.

    همان خدایی که براى شما از درخت سبز آتش قرار داد و شما بوسیله آن‏ آتش مى‏افروزید.

    آیه میفرماید هنگامی که از درخت (یعنی از چوب و هیزم آن) آتش روشن می کنید آتش آن از درخت سبز بدست می آید.

    می دانیم که آتش برای روشن شدن و روشن ماندن و سوختن و سوزاندن نیاز به اکسیژن دارد

    و اگر اکسیژن را از فضا بگیریم آتشها خاموش می شوند و اکسیژن نیز از درخت سبز حاصل می شود.

  • منُ نیمــــــ♥ــچه مسترم
  • عزیزم

    پاسخ:
    پاسخ:
    با من بودی نیمچه جان؟؟؟؟؟(آیکون بهارخانمی خجالت میکشه)
    زیارت قبول عزیزم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    قبول حق باشه
    زیارتت قبول بهار جوون ..
    خدا بهتون رحم کرداا؛ صدقه بده عزیز ..
    چایی هم نوش جووونت ..

    پاسخ:
    پاسخ:
    قبول حق باشه گلی جان
    اره خدا خیلی بهمون رحم کرد دادیم من هرروز صدقه میندازم
    ممنونم جاتون خالی
  • پلک شیشه ای
  • سلام
    به روزم
    خیــــــلی خوشبحالت بابت اینکه یه همچین زیارتی رو نزدیکتون دارین

    زیارتت قبول عزیز دلم

    پاسخ:
    پاسخ:
    منم خوشحالم که سعادت میشه برم زیارت بنابت همگی
    قبول حق باشه
  • عاطفه جون و محمدرضا جون
  • نمیدونم واقعا چی شده که اینجوری شده.شرمنده ایم واقعا.
    با افتخار لینکتون کردیم تا ازین پس ما هم از دنبال کنندگان عاشقانه هایتان باشیم.
  • پلک شیشه ای
  • سلام بهار
    خو مگه چیه سلام سلامتی میاره
    واقعا!!!! حرفم تکراری بود دقت نکرده بودم !!!!
    خوش به سعادتت
    چه عکسای نازی
    من کلی با این پستای عکس دارت کیف میکنم ذوق میکنم
    چه با صفاست
    اوا پ خونوادگی مجروح شدید
    انشاالله که سلامت باشید
    چه کار زشتی نمیدونم مگه فوتبال چه قده ارزش داره که این حماقت ها رو میکنن این بی ادبا...
    خداسر عقلشون بیاره

    مواظب خودت باش
    مامانت فک کنم حسابی نگران شدن... خدا به دادشون برسه...

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام بر پلک شیشه ای عزیز
    ممنونم
    باشه پس همیشه عکس میزارم بی ربط و با ربط خوبه؟؟؟؟
    مجروح اونم چه مجروحی
    منم از فوتبال دل خوشی ندارم چون همیشه باعث آزار و اذیت همه میشه اونم پیر و جوون که باعث دردسر میشن
    ممنونم چشم مواظبم
    هممون قلبمون امد تو دهنمون
    خداقوت شما
    موفق باشی و پایدار
    قبول باشه

    پاسخ:
    پاسخ:
    قبول حق بااااااشه
    قبوووووووووووول باشه چه جای باصفایییییییییییخو منم امام رضا (ع)میخواااااااااااااام برم خب نزن منو میدونم اینجا اونجانیست اما عکسارو دیدم دلم یطوری شد

    پاسخ:
    پاسخ:
    قبول حق باشه
    منم زیارت امام رضا میخوام
    من کی شما رو زدم؟؟؟؟؟؟؟
  • دُختـرڪے בر انتظــآرِ مُعجـزه .:روژـآלּ:
  • خداروشکر
    چقد دلم امامزاده خواست:(

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنونم بله خداروشکر
    راستی زیارتت قبول باشه خانومی مار وهم دعا کردی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله دعا کردم بماند که لیست بلند بالامو عارف انداخت توی ضریح
    ممنونم عزیزم بابت دعا.
    خیلی فضای امامزاده و اینجور جاها رو دوست دارم.واقعا دلم باز میشه.
    یه انرژی مثبتی دارن.

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    تنها کاریه که میتونم برای دوستامون انجام بدم
    سلام بهارخانومی جونم
    یه صدقه بدین ... 3تا مجروح تو یه روز..
    حالا خداروشکر که همشون به خیر گذشته.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سارا جان
    صدقه دادیم
    خداروشکر
    ممنونم از خدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی