.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

نامه ام برای تو (3)

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ق.ظ
سلام

خوبی عزیز؟

چه خبرا؟

ی چایی درست کردمو ورفتم تو رویای من وتو

آره من و تو

هنوزم کنارم حست میکنم 

هنوزم نفسام به نفست بنده 

هنوزم دارم برات چایی درست میکنم که  بعد از کار امدی با هم بخوریم

هنوزم دو لیوان چایی میریزم یکیش مال من یکیش مال تو

هنوزم مو قع غذا درست کردن تورو پشت سرم حس میکنم

هنوزم سرنماز موقع سلام دادن حس میکنم میگی قبول باشه

هنوزم نصف شب برای بیدار نشدنت آروم از جا بلند میشم که برم سجده شکر بجا بیارم برای وجودت توی زندگیم 

هنوزم صبح بیدارت میکنم که بدو بریم سرکار

هنوزم دارم تمرین میکنم که بهترین باشم
هنوزم که بیدار میشم و موهامو شونه میزنمو ومسواک میزنم منتظرم که بیدار بشی و بعد بریم بیرون
هنوزم که آهنگ میزارمو و توی خلوت خونه و صدای آهنگ که عاشقشم و بلند میکنم و تو رویا با توام
هنوزم که میخوام بخوابم میگم شب بخیر عزیزم 
هنوزم که چشام رو همه نگاهت روی صورتم حس میکنم
هنوزم که صبح میشه ناهارنیمه آماده میکنم تا وقتی برگشتیم غذامون آماده باشه
هنوزم که ظهر میشه چشمام به در خونه اس که شاید زودتر بیای و بدو بپرم بغلت 
هنوزم با صدات بغضم میشکنه
هنوزم پشت تلفن سکوت میکنم تا صداتو بشنوم و آروم باشم
هنوز
نمازهای شکری که برای داشتنت بجا میارم که تو رو دارم

مواظب خودت باش مردِ من
دوستتدارت بهار خانمی
  • ادم و حوا

نظرات (۷)

مطمئنم به زودی برات اتفاق میفته نازنینم
غصه نخور
خیلی به دلم نشست نوشتت گلم

پاسخ:
پاسخ:
انشالله
نوشته های دلم بود
:*

پاسخ:
پاسخ:
لطف داری حاج خانوم
عزیزم...
چقدر قشنگ نوشته بودی
میدونستی حرفای دلت و کارات خیلی شبیه منه؟


پاسخ:
پاسخ:
سلام زری جان
اره میفهمم خوب میفهمم
خوشبحاله آقاییت بشه بهارم

این همه عشـــــــق واسه اونه؟؟؟؟

این نامه عاشقانه واقعا قشنگــــــــــ بود

پاسخ:
پاسخ:
نامه هام برای بهتر از جانم آقاییمه
قشنگ نوشتی ..
ایشاالله که همشون به زودی زود اتفاق بیفته ..

پاسخ:
پاسخ:
حرف دل همیشه قشنگه
ایشالله
سلام عزیزم .انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشی نازنینم

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون ستاره جان
شما هم موفق باشی
انشالله هر چه زودتر تکلیفتون روشن شه و به همه آرزوهات برسی گلم..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی