.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

درگوشی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ
بهترم فقط یکم دل نازک شدم

امروزم گذشت 

مثل همه روزای دیگه 

خدا خیلی دوست دارم خیلی خیلی

منتظر اون چیزی هستم که قولشو دادی

میدونم هوامونو داری 

میشه پست پیشتازش کنی؟

یکم صبرم کم شده 

اگه میشه صبرو پیشتاز کن برام

امروزم برام قشنگی خاص خودشو داشت

اینکه بازم بهت نزدیک و نزدیکتر شدم

اینکه نفسام بند صدا زدن های تو بود

اینکه با قطره قطره اشکام کنارم حس شدی

اینکه با نوازشت تا چشام رو هم میرفت 

زندگی باورنکردنی برام آماده کرده بودی و 

باز چشم باز کردنم میدم کنارمی 

زبونم قاصر از هر چی جمله اس

خدا خیلی خیلی آی لاویو     احبک 

خدا من همون بنده شمام که خیلی دل نازک شده 

سر هر اتفاقی پشتت قایم میشه

خدا خودت درستش کن

هنوزم ایمانم بهت ذره ای کم نشده

لیاقتشو داشتم ی تجربه دیگه رو بهم آموزش بدی سخت بود اما انشالله که موفق شده باشم

هنوزم محتاج اون ذره ذره لطفتم 

خداجونم این کم صبری منو بذار سر بی ملاحظگی من

سر اون حال زارم

سر این بی تجربگیم

به خدایی خودت ببخش


**آی لاویـــــــــو خُـــــدا


  • ادم و حوا

نظرات (۴)

  • زینب (مسافرکربلا)
  • سلام بهار خانمی غصه هیچیو نخور عزیزم همه رو بسپر دست اون بالایی و مطمئن باش اون هیچ وقت برای هیچکدوم از بنده هاش بد نمیخواد
    خوبه که خوبی
    خدا اَم لاو یو تو!
    خدا : " من هم دوستت دارم بنده خوب من "

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی