.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

اقای

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ
یکم پیش بود واقعا خدا چه خانومی یهم دادی یه دنیا سپاس 

عزیز دلم امروز یه حرفهای که تو دلش موند بود یعنی در باری من بودش دلشو به دریازدو گفت 

که این گفتنش باعث این شد که منم به اون چیزی که میخواستم برسم 

خدایا شکرت که گفت حرفای تو دلشو 

یه شکایت های ازم داشت که بار اول بود به زبون میورد خدایا ممنوننننننننننننننننننننن

نمیدونید اخه چقدر حال کردم برا این کارش 

یعنی خدای با این کارش هم خودشو راحت کردش هم منو 

اخه میدونید چیه مثلا یه چیزایتون عزیزتونو ناراحت کنه یا یه حرفی یا یه رفتار های هی ازش بخواید که بهتون بگه

ولی از روی اون دلی که داره از روی اون مهربونی که داره نمیگه واقعا من که اینجوریم بهتون نگه ناراحت نمیشین

ولی این نگفتن هم یه چیزیو نشون مید که اینو هم میفهمم 

قابل توجه بعضی از خانوما از خانومی من بیاید یاد بگیرین 

خلاصه الان کی شاد هستم دلم باز شد اساسی 

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانومی 

دوست دارم بیشتر خودم کمتر از خدا 

بی تو هرگز باتو عمریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فداش بشم الهی من 

انشا الله که بتونم جبران کنمو از تو دلش در بیارم خدا یاریمون کن 

توکل به خودت 
  • ادم و حوا

نظرات (۵)

ایشالا همیشه باهم شاد وخرم باشین جالبه اقات ادرست رو داره ومیاد اینجا مینویسه
خوب از همین الا باید همه حرفهاتون رو بهم بگید

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله
بله اقایی ما از اول ادرس داره
ی نویسنده خوبی که حد نداره فقط ما رو قابل نمیدونه که بنویسه
  • ســـکانــس هـاے دونفرهـ ے مـا
  • دعـامـ کــن خیلی محتاجم خیلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    محتاج دعا م
    بازم چشم
    خیلی خوبه که حرفاشو گفت و متوجه شدین ناراحتیها چیه
    امیدوارم مسائل به خوبی حل بشه و باهم خوش باشین

    پاسخ :

    اره خیلی خوب شدش که حرفاشو گفت

    ممنون
    آقایی و خانمی ایشاالله همیشه با هم شاد باشین

    پاسخ:

    مرسی ممنونم
    آخی....الهی شادی همیشه مهمون دلتون باشه و زود زود مشکلاتتون حل شه و برید زیر یه سقف.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی