.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

دلم گرفته

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۰۷ ب.ظ
سلام به بلندی هق هق گریه هام

خدا یا من ناخالصی دارم یا دعاهام؟؟؟؟؟؟

خدا من دلم صاف نیس یا گریه هام؟؟؟؟؟؟؟

خدا من اینجوری شدم یا تو میخوای؟؟؟؟؟؟؟

خدا من بهونه گیرشدم یا خودخواهم؟؟؟؟؟؟

خدا اینا امتحانه یا سرنوشت؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا من خوشم یا ناخوش؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا سوالام زیاده یا وسواسم؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا دلم گرفته یا دل نازک شدم؟؟؟؟؟؟

خدا میشه بگی کدومشونم؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه یکم استرحت بدی

دیگه نمیکشم 

دیگه جواب نمیده




دلم درد میکنه

یکمی بهم ریختم

اگه بهتون سر نزدم اگه جواب کامنتارو ندادم

شرمنده 

این حقیر به بزرگواریتون ببخشید

حق نگه دارتون

دلم براتون تنگ میشه

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

  • ❀زندگی با طعم خوشبختی❀
  • آخه برای چی؟؟؟
    ایشاا... هر چه زودتر این حس بد بره و حس های خوب بیاد به جاش
    سلام عزیزم

    چه غمگین نوشتی بهار جون

    خیلی ممنونم به خاطر دعاهای قشنگت عزیزم

    خیلی بهم لطف داری و منم خیلی دوستت دارم
    سلام.خانمی گاهی واسه همه پیش میاد که کم میاره و از همه دنیا ناامید و درست توو همون لحظه است که خدا دست محبت به سرت میکشه و میگه بنده من غصه نخور.ببین من پیشت هستم و همه چی رو مرتب میکنم و اون موقع است که آروم میشی و به خواسته ات میرسی و میبینی بی خودی غصه خوردی
  • ❀زندگی با طعم خوشبختی❀
  • ای وای بهار خانمی چی شده ؟ناراحتت شدما
    قوی باش خانمی