.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

اقای

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

ها پس تو بنویس من بنویسم 

باشه مینویسم 

بنده خدا اون ادمی که صبح مرغ هارو برام میاره اومد بود گفت داری یکم بهم دستی بده همینجوری نیگاش کردم 

گفتم ندار یه چیزی میگم نخند هیچی ندارم کرایت هم بمونه برا فردا گفت برو بابا جیبامو خالیکردم از اون ورم مشتری اومد یه پنجاهی داد موندم بقیشو بدم 

گفتم چیزه نادر اینم خوردش کن اومده بود پول دستی بگیره بنده خدا یکمم پول داد گفت بعد میگیرم ازت 

خب چیکار کنم امروز فروش نداشتم خب نخندین 

ی

نخندین میام میزنم ها خب این جوری شد بخندین 

  • ادم و حوا

نظرات (۴)

________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$______________
سلام دوست عزیز...
تصادفا با وبلاگت آشنا شدم. زیباست و لایق تحسین
با اتفاقی در قالب داستان به روزم و منتظر نظر تو. با حضورت شادی را به من هدیه کن.
امیدوارم همیشه در مسیر موفقیت گام برداری و خوشبختی و سعادت دو همراه جاودانه ات باشند.
لبخند به لبانت حک باد


الان من این قضیه رو نفهمیدم ها اینو تو نوشتی یا اقایی

پاسخ:
پاسخ: اقایی نوشته

عکس درباره وبلاگت عالیه
  • الهام (احساسات پنهان)
  • وبتو چیکار کردی دیر لود میشه

    پاسخ:
    پاسخ:
    کاری نکردم چطوری شده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی