.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
سلام خانمی هستم

الان که مینویسم خوشحال خوشحالم 

این چند روز مشکلاتی داشتیم که گفتنی نبود و نمیشد همه چیزو نوشت اما بینمون شکراب شده بود و همش بحث و غر غر کردن من همراه بود

خونه رو هم که نمیشه حرفشو زد خلاصه از بس غصه خوردیم تموم شد بجاش امشب خندیدیم اساسی

امشب حرفامونو زدیم و قرارشد مشکلاتمونو نذاریم بزرگ بشن که نشه حلش کرد

خلاصه بیشترش تقصیر منه و یا اقایی مهم نیس مهم اینه که هردومون چه کوچیک چه بزرگ گذاشتیم حرفامون تو دلامون زیادی سنگینی کنه و بعد مثل اتشفشان فوران کنه

دیگه حرف زدیم حرف حساب نذاشتیم کینه بمونه

امشب مثل پر قو هستم چون مشکلاتم کم شد و محو شد

 و اما قول دادم گریه نکنم خدا کنه بارونی نشم و پیش اقایی خجالت زده بشم

بعد میخوام دنبال کلاس بگردم سرمو گرم کنم تا کمتر اذیت بشمو باعث ناراحتی اقایی بشم

والا اگه دروغ بگم

اها خبری که دیگه عروسمون پاگشا کردیم و به دلایلی اقتصادی چرخ گوشت جهازمو دادیم به زن داداش گرامی البته هنو بازش نکرده بودم همینطور سربست خریده بودم و گذاشته بودیمش کنار  ایشالله که یکی خوبشو دوباره میخریم البته اگه زمان عروس شدن من گوشتی باشه که بخوایم چرخش کنیم

ی خبر دیگه زن داادشامو خیلی دوستشون دارم ایشالله هردوشون خوب و خوش باشن 

راستی ی وبلاگ جدید زدم بنام ملاقات با خدا برای ختم و دعا چون پست ثابت بود تو این وبلاگم نمیشد چیزی بنویسم میرفت زیر پست ثابت


برای همتون دعا میکنم خوشحال و موفق باشید

یا حق

  • ادم و حوا

نظرات (۶)

امیدوارم همیشه خوب و خوش وسلامت باشین ...مهم نیست عزیزم ایشالله یه بهترینش رو میخری....

پاسخ:
پاسخ:
ممنون ایشالله شما هم خوب وسلامت باشین
خوشحالم که خوشحالین

خوشبخت باشید و سعادتمند

پاسخ:
پاسخ:
ممنووووووووووووووون همچینن شما هم خوش باشی و سعادتمند
واااااااااااااااااای اجی اقاییم همیشه میگه بهار حرف بزن بعد یهو فوراااان نکن که بد میشه
خداروشکر که همه چی حل شده
ایشا... زودی بری خونه اقاییت چرخ گوشت بگیری

پاسخ:
پاسخ:
وا نداره دیگه
  • خانــومـچــــه
  • ماهم چند سال پیش همه چیزو میریختیم تو دلمون و یهو فوران میکرد....یه روز تصمیم گرفتیم بهم بگیم و نزاریم عقده بشه


    اشکالی نداره ولی چرخ گوشتم مثل بقیه ی چیزا خیلی گرون شده ها
    لباسشویی هم خریدی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    اشکال نداره فداسرمون چرخ گوشتت میخوایم چیکار
    والا این همه وسیله خریدیم اخرش که چی
    ادم خوش باشه زیرش حصیر بندازه ادم خوش باشه نون خشک بخوره والا
    چرا سخت بگیرم به خودم
    نه لباسشویی نمیخرم که اینجا رسمه طرف داماد میخره البته شایدم خودم خریدم خدا هنوز بزرگه
    سلام عزیزم
    همیشه حر ف زدن باعث میشه آدم بتونه مشکلاتشو حل کنه
    البته به قول و قرار هایی که گذاشته میشه اگه پایبند باشیم
    امیدوارم همیشه شاد باشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ایشالله همه شاد باشیم و موفق
    هااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:
    ها نه بلللللللللللهههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی