.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

اصلا خوشم نمیاد

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ق.ظ
بیاین سرک بکشین توی اتاق منننننننننننننننننننننننننننننن

اه 

صدبار گفتما اما کی گوش کنه

احساس راحتی نمیکنم 

بزرگ شدم چرا نمیخواید بفهمید 

نمیدونم کی میخوان بفهمن اتاق میشه حریم خصوصی

والا بزرگ شدم شاید داشتم لباس عوض میکردم 

اقا همه محرم اما من خوشم نمیاد

الانم داشتم نظرای بچه ها رو میخوندم دیدم ی چیزی امد بالا فقط ی کوچولو

پدر گرامی بودن من خیلی وقته باهاش حرف نمیزنم یعنی کم کردم فقط سلام خدافظ نهایت بکشن منو مجبور بشم جواب میدم 

حالا خوبه داشتم پای وبلاگ دراز کشیده بودمو پتو انداخته بودم روم 

اما اصلا خوشم نمیاد باور کن 

دوس ندارم کسی وقتی تنهام بیاد تو اتاق مزاحمم بشه 

  • ادم و حوا

نظرات (۲۸)

ای واااای چه قد بد
سلام. آدرس وبلاگم تغییر کرد. به این آدرس بیایین.
  • خانــومـچــــه
  • چرا آپ نمیکنی پس؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    هیچی درست شد میفهمی چرا اپ نکردم
  • مامان محمدرضا (شازده کوچولو)
  • عزیز دلم
    هنوز فرصت نکردم آرشیوت رو بخونم ، برای همین هم نمیتونم خیلی نظر بدم
    این روزها درگیر پروژه های آخر ترمم هستم
    در هر صورت با احترام به حریم خصوصی 100% موافقم.

    مرسی عزیزم
    همین الان میخواسم بیا بت خبر بدم که خودت اومدی
    سلام
    بزرگترها گاهی یه کارایی انجام میدن که با فکر ما خیلی متفاوته ولی نهایتا چیزی که هست به گردنمون حق دارن و احترامشون واجبه
    خودتو واسه این چیزا ناراحت نکن ... اینا حل میشه میگذره!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ایشالله که حل بشه
    بهار خانومی ما امروز چطوره؟و

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوبم ممنون شما خوبی سلما جون؟
    دقیقا به نظر منم باید حریم خصوصی افراد رعایت بشه...ولی زیاد سخت نگیر بابا و مامانا همه اینجورین...

    پاسخ:
    پاسخ:
    ای خدا
    امیدوارم زودِ زود همه چیز جور بشه برات

    پاسخ:
    پاسخ: زود زود درست بشه
    انشاا...
    رفتم پیشش حتما برات دعامیکنم عزیزم..


    پاسخ:
    پاسخ:
    التماس دعا ممنونم
    عزیزدلم انشاا... که جور میشه همه چیز.اگه از خودش بخوای جور میکنه واست. انشاا... خیلی زود قسمتت بشه..

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدایا توکل بر خودت
    با منی؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    دلگرمی رو اره با همه هستم
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنونم
    فدات میدونم کتک خوردن از بابا برا ادم خیلی سخته
    خب بابان بعضی موقع ها عصبانی میشن
    تو سعی کن هیچ وقت بهش بی احترامی نکنی عزیزم


    پاسخ:
    پاسخ: کتک خوردن سخت نیس اما بدون دلیل خوردن سخته
    عصبانی هستن بله بیان یکی یدونشونو بزنن که به خونریزی بیفته اره والا اینم دنیای ما
    سلام عزیزم

    خیلی خیلی به خونه ی من خوش اومدی

    من چند باری وبلاگت اومدم اما خواننده خاموش بودم

    بیشتر مطالبت هم رمز دار بود که خب
    خیلی خوشحالم کردی دوست داشتی رمز بده وبت رو بخونم عزیزم
    من هر روز آپ میکنم استثنا هم نداره
    روزمرگی های خودمو مینویسم ....خوندی که

    خوشحال میشم کنار هم باشیم



    سلام من جان
    خوش امدی
    منم خوشحالم از امدنت به کلبه حقیرانه من
    الهی قلبون دل مهربونت برم بهار خانومی من پیشت هستم عزیزم منم به دوستای وبلاگیم وابستم گلم

    پاسخ:
    پاسخ:
    لطف داری شما سلما جان
  • خانــومـچــــه
  • یادت میره اشکالی نداره عزیزم


    راستی اون تابلوی روی دیوار هم کار خودمه ها

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوشگله مبارکت باشه
  • خانــومـچــــه
  • ینی هیچی هیچی نمیدونی؟ دلیلش از نظر خودش چی بود؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    باور کن همش همون چیزای بود که نوشتم خودمم نمیدونم چی شد و چرا خوردم بقول مامانم با زدن من دلش خنک شده
  • خانــومـچــــه
  • تو بعضی خونواده ها در زدن قبل از ورود فرهنگ سازی شده و تو بعضیاش نه...ما هم ازون بعضیای دومیم

    چرا با بابات حرف نمیزنی؟
    من دو سال حرف نزدم و قهر بودیم به خاطر راضی نشدنش به ازدواجم...اما الان دیگه نه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اگه پستهای مسافرتمو خونده باشی میفهمی
    متاسفانه این رعایت نکردن حریم خصوصی چیزیه که تو خیلی خونه ها رعایت نمیشه 90٪ما هم وقتی دختر توی خونه بودیم همین مشکل رو داریم عزیزم واسه همین من از الان هیچ وقت بدون در زدن تو اتاق پسرک نمیرم حتی اگه در باز باشه تا از الان یاد بگیره که هرکی اتاقش حریم خصوصیشه مطمئن باش عزیزکم همون پدر هم بد تورو نمیخواد ولی خوب فرهنگی که مامان باباهای ما تو محیط کوچیک باهاش بزرگ شدن همینه دیگه ...........

    پاسخ:
    پاسخ: خو ادم خوابه شاید اگاه نباشه از وضعیت ظاهری
    فقط از اون نظر اصلا دوس ندارم
    خوب کاری میکنی از بچگی باید اموخته بشه افرین بر بهترین مادر دنیا

    همه باباها گاهی اوقات رواعصابند من تا وقتی بابا خوب بود نمیتونستیم یک ساعت همدیگه رو تحمل کنیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    منظورمو متوجه نشدی
    گریه نکردم که

    پاسخ:
    پاسخ: افریننننننننننن


    چرا بسوزه برا منم میاد


    پاسخ:
    پاسخ:
    باشه گریه نکن شوخی کردم
    انشالله به زودی شوهرتم میاد

    پاسخ:
    پاسخ:
    دلت بسوزه

    ای شیطونننننننن
    پس تو هم بوس میخواای
    ایی جان زیاد حرص نخورررر
    نه جاهای خوبم داره میخونم عزیزم

    پاسخ:
    پاسخ:
    حرص نخورم نه حرص نمیخورم بجاش میوه میخورم
    سلام عزیزم فدات
    اشتباه این نظر اومد برا تو فکر کنم
    نمیدونم چرا اینروزا گیج میزنم
    شاید از دست بابات دلخور باشی عزیزم درکت میکنم
    ولی همیشه سعی کن احترامشو نگه داری

    پاسخ:
    پاسخ: سلام نه نظر اشتباه ندادی رمزی من خیلی کم داشتم که اونم خیلی وقته نذاشتیم
    سلام
    وبلاگ زیبایی داری چیزای قشنگی مینویسی
    آپم و خوشحال میشم شما هم تشریف بیاری
    ممنون

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون که امدی پیشمون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی