.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

تولدت مبارک

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۳۹ ق.ظ

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی .

لپت همیشه قرمز

روی دشمنات زرد

دلت همیشه سبز

تولدت مبارک پدر عزیزم


ای پدر من 
ای هستی من ، وجودم به فدایت .
من مثل گلی بودم که با هر بادی می لرزد . تو باغبان من بودی ف این گل نه تنها غمی از دلت کم نکرد بلکه هر از چند گاهی با خارهایش دست های مهربانت را می آزرد .
ولی تو باز هم در همه ی لحظات اسیرم بودی و ذره ای از علاقه ات کم نمی شد .
ای پدر، ای نازنین ، ای تمام امید و آرزوی من ، اینک گل کوچکت بزرگ شده ، به تو می اندیشد .....
به تو می اندیشد ... به یادت میخواند .... قلمم به عشق تو بر روی کاغذ می لغزد .
کاش میشد بی تو بهاری را نمیدیدم ... پدرم ای نور دو چشمم ف تو را دوست دارم .
نمی دانم اگر روزی برسد که تو نباشی و من باشم ... آنروز چه خواهم کرد ...
فکرش نیز هوای دیدگانم را بارانی میکند .
قطرات اشکم از روی گونه ام می غلطد و بر روی کاغذ می چکد و جوهرم را با عشقت پیوند میدهد ... 
پدرم ای کاش میشد در پای شمع وجودت همچو پروانه ای گشت و سوخت ... کاش میشد
تقدیم به پدرم 

+ خدا سایتو روی سرمون نگه داره
+ صبح داداشامو تو حیاط خبر دار کردم که تولد باباس شب زود بیاید خونه ادامشو مینویسم تا شب ببینم چی میشه چون مصادف شده با چهارشنبه سوری

  • ادم و حوا

نظرات (۶)

  • خانــومـچــــه
  • آخی مبارک باشه تولد بابا جونت...ایشالا سالم باشه همیشه
  • مشکات زندگی
  • سلام خواهر جون
    واقعا دختر قدر شناسی هستی بهار خانمی
    تولد باباییت رو تبریک میگم .ایشاالله سالی خوش همراه باسلامتی وموفقیت وهر چی دوست داری برات ارزو میکنم .




    سلام خواهر گلم
    نه فک نکنم قدرشناس باشم
    ممنون عزیزم بابت تبریکت
    ایشالله سال خوبی داشته باشی کنار بچه ها و همسر گرامیت
  • ⓝⓐⓙ ⓜⓔⓗ
  • نه بوخودا مسخره چیه؟؟؟
    آهنگ هر کسی نشون دهنده ی حالیه که داره
    تو میتونی از آهنگام بفهمی چه مرگه!!

    تو خطرناکیآآآآآآآآآآ



    نخیر اشتباه فک میکنی اهنگ وبلاگ حال ادمو نشون نمیده
    تو حال ادم تاثیر میذاره وروحیه ادمو عوض میکنه

    اره خطرناکم
    د فراااااااااااااار
    برو دیگه چرا واستادی

  • ⓝⓐⓙ ⓜⓔⓗ
  • هر وخ حال منم مثه حال تو خوب شد اونموقع یه آهنگی میذارم که نگووووووووووووووو

    بابا شب عیدی بلاگفارو قاطی نکن



    مسخره میکنی میام میشکمتاااااااااااااااااااااا
    الان میام حالتو خوب میکنم همچی دگرگون کنم خودت نفهمی از کجا خوردی
  • ⓝⓐⓙ ⓜⓔⓗ
  • عاخه چرا؟؟؟گنا دارم

    دلت میاد؟؟؟؟؟؟؟




    گناه نداری چون دوس دارم خفه ات کنم ی اهنگ نتونستی شاد بزاری ببین اهنگ وبلاگ منو؟؟؟؟؟؟؟
    بیام خفت کنم خونتو بندازم گردن بلاگفا
    نه عزیزم چه به دل گرفتنی؟؟

    من لینکت کردم خواستی تو هم بلینک

    تولدشونم مبارک ایشالا صد سال به این سال ها



    زود باش عوض کننننننننننننننننننن
    ممنون بابت تبریک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی