.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

چشماتو ببند

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۰ ب.ظ
عجب چیزی اختراع شد

دوربین

والا دلتنگیارو چطوری میشد باز کرد

امروز چندتا عکس خنده اورد تو لبم یکیش اشک

نمیدونم چرا بعضی چیزا اینجور ادمو بهم میریزه

الانم دارم اهنگ همایون گوش میدم

بس که جفا ز خار و گل دید دل رمیده ام
همچو نسیم ازین چمن پای برون کشیده ام

شمع طرب زبخت ما آتش خانه سوز شد
گشت بلای جان من عشق به جان خریده ام

حاصل دور زندگی صحبت آشنا بود
تا تو زمن بریده ای من ز جهان بریده ام

تا به کنار من بدی بود به جا قرار دل
رفتی و رفت راحت از خاطر آرمیده ام

چون به بهار سر کند لاله ز خاک من برون
ای گل تازه یاد کن از دل داغدیده ام

تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو
تا تو به داد من رسی من به خدا رسیده ام

این اهنگ  محمد اصفهانی وفا 

عشق است و آتش و خون داغ است و درد دوری      کی می توان نگفتن کی می توان صبوری

کـــــــی می توان نرفتن گــیرم پـــــری نمـانــــده       گیــــرم کــــه سوختیم و خاکستری نمانده

با دوســـــت عشـــــق زیباسـت با یار بیـــقراری       از دوســـــت درد مــــــاند و از یــــار یادگاری

گفتی از روز ســـــفر گفتــــم از مـــــــن مگــــــذر       مجنــون، لیلا، رفتی بی بــــــال و بی پــــر


حالا ریتمو کلا عوض کنیم بریم ی شاد بشنویم دلامون شاد بشه

فعلا دردسترس نیس


 عکس   عکس های گل رز قرمز


  • ادم و حوا

نظرات (۲)

وای چه عکس نازیه




چشاتون زیبا میبینه
سلام خانوووومی
رد حضورت رو تو کلبه محقرم دیدم خانومی
انشالله چتر خوشبختی هیچ وقت سایشو از زندگیتون بر نداره عزیزکم
لینکت کردم گلم



سلام ممنون خوش امدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی