.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

Unknown

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ
دلم بچگی میخواد دلم واسه رویایی بچگی تنگشده دلم هوای اون روزامو کرده هوس کتک خورناش

هوس بازیگوشیاش

هوس بچگی

هوس بازی کردن

هوس اون روزاااااااااااااااااا

هوس حرفای مامان به ی دختر بچه 7-8 ساله که ماشالله خانم شدی بیا کمک کن

اون موقع خانم شده بودم حالا چی هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا دختر بچه شدم نکنه؟؟؟؟؟؟

اگر دختر بجه ام پس بزارین بازیمو بکنم

اگر خانم شدم بزارین زندگیمو بکنم

من چی شدم؟؟؟؟؟؟

دختری با چشمای گریون

شایدم خانمی با چشمای بارونی



  • ادم و حوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی