.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

124

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ
من خسته نیستم دلتنگم

شبا اصلا خواب ندارم دیگه خسته شدم از بس گریه کردم دیگه خسته شدم همه سرگرمی من شده همین وبلاگ که بیامو حرفمو بهش بگم چون نه بهم چیزی میگه نه سرزنشم میکنه نه داد میزنه 

فقط نوشته های منو تحمل میکنه هر حرفی بزنی منت سرت نمیزاره و فقط وقتی اینترنت نداشته باشی نمیتونی باهاش درد دل کنی

الان بابا سرم دوباره داد زد مگه من چیکار کردم که همه تو زندگی من حق دخالت دارن جز خودددددددددددم

حالا که سنی ندارم و این حرفا میشنوم تو زندگیم هیچی ندیدم تا حرفی زدم گفتن ساکت 

تا گفتم منم هستم گفت تو هیچی نیستی

و حالا من رو با هرکسی مقایسه میکنن

همدم من شده ی لپ تاپ که باهاش شدم هم خونه  همخونه ای که نه نفس میکشه نه درک میکنه نه حرف میزنه

اما دوستش دارم چرا چون نه داد میزنه نه حرف اضافه 

دلم گرفته خدااااااااااااااااااااااا یکم میشه وقت اضافه بدی منم نفس بکشم دلم هوای تازه میخواد




دلم گناهی ندارد همش مقصر من بودم و هستم 

****************************************************************************

عشقم جواب داده:

عزیز نتت قط شد من هستم میتونی با منم درده دل کنی اگه دوست داشتی اجباری در کار من نیست .
من دیگه به خودم اجازه نمیدم تو کارات د خالت کنم یعنی میدونم انجوری راحت هستی وقتی پیشه همیم .
تو همه چیز هستی یعنی برا هیچ کس چیزی نباشی برا من همه چیز هستی .
من خودمو میگم =ترو با کسی مقایسه نمیکنم اگرم کردم معذت . 
نظره من اگه باورم داشته باشی من میتونم برات همدم باشم یه جند تا چیز از لپ تابت زیاد دارم احساس . نفس کشیدن که نفسم تو هستی و.........../ .
منم ترو دوست دارم من سرت داد نمیزنم شاید تو اینجوری فکر کرده که باز معذرت میخوام چرا جون شاید یه جوری رفتار کردم که تو اینجوری فکر کردی و ولی اینو قبول دارم سیع میکنم این مشکلو هم در خودم حل کنم تا بتونم یه همدم بشم برات 
دوست دارم
ولی در کل از خدا میخوام این نیرورو بهم بده که جای خالیه همه چیزو برات پور کنم
بی تو هرگز با تو عمری 

  • ادم و حوا

نظرات (۱)

عزیز نتت قط شد من هستم میتونی با منم درده دل کنی اگه دوست داشتی اجباری در کار من نیست .
من دیگه به خودم اجازه نمیدم تو کارات د خالت کنم یعنی میدونم انجوری راحت هستی وقتی پیشه همیم .
تو همه چیز هستی یعنی برا هیچ کس چیزی نباشی برا من همه چیز هستی .
من خودمو میگم =ترو با کسی مقایسه نمیکنم اگرم کردم معذت .
نظره من اگه باورم داشته باشی من میتونم برات همدم باشم یه جند تا چیز از لپ تابت زیاد دارم احساس . نفس کشیدن که نفسم تو هستی و.........../ .
منم ترو دوست دارم من سرت داد نمیزنم شاید تو اینجوری فکر کرده که باز معذرت میخوام چرا جون شاید یه جوری رفتار کردم که تو اینجوری فکر کردی و ولی اینو قبول دارم سیع میکنم این مشکلو هم در خودم حل کنم تا بتونم یه همدم بشم برات
دوست دارم
ولی در کل از خدا میخوام این نیرورو بهم بده که جای خالیه همه چیزو برات پور کنم
بی تو هرگز با تو عمری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی