.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

123

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ
داغوووووووووووووووووووونم

                                داغوووووووووووووووووووووووووون

                                                                         با چه زبونی بگم    دلم طاقت نداره

حالا میرم گفتم بیام و ازت خبر بگیرم

اما چیزی جز نگرانی نصیبم نشد

خدایا به خودت سپوردمششششششش

***************************************************************************

عزیزم جواب داده:

عزیز قربونت برم چند بار بهت گفتم نگران من نباش 
اس میدی میبینی جواب نمیدم برگرد یه زنگ بزن 

نمیدونم کاره سختی هستش 
 
خو صدا شو نشنیدم معذرت

  • ادم و حوا

نظرات (۲)

معذرت
قربونه اون دلت برم
عزیز قربونت برم چند بار بهت گفتم نگران من نباش
اس میدی میبینی جواب نمیدم برگرد یه زنگ بزن

نمیدونم کاره سختی هستش

خو صدا شو نشنیدم معذرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی