.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

118

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۴۵ ق.ظ
الان سفره انداختم واسه ناهار و همه مشغولن ناهار بخورن منم دلم تنگیده بود امدم اینجا بنویسم

امروز سرکار نرفتم هم سردرد شدید داشتم چون مامان سفارش زیاد داشت

اول کاری بابا سرم داد زد بغضم نزدیک بود بترکه اما نذاشتم و نمیخواستم گریه کنم و اشکام بره

زندگی ما واقعا دیدنیه چقد زود دیر میشه وقتی فک میکنم الان اوضاع خونه ما 5 ساله اینجوریه و مزه خوشی ندیدم دلم بحال خودم  میسوزه

خداروشکر میکنم سالم هستیمو و کار میکنیم من و مامان یه جورایی هردو باهم یا علی گفتیم واسه خرجی خونه  کار کردیم قربونه مصلحت خدا برم تابستون وقت سرخاریدن نداریم کارمون عالیه و همه قبولمون داشتن و دارن پاییز که قربون خدا برم بازم ی کار دیگه درست شد اول بابا خیلی سر صدا میکردو داد و بیداد من مامان راضی میکردم که بره پیش بابا و خودم یواشکی میرفتم زیر زمین و ی ساعتی ی بار خودمو نشون میدادم که یعنی خونه هستم درسته اول کار یواشکی انجام میدادیم اما بعد بابا ناچار شد قبول کنه

اوخ دارن صدام میزنن برم پایین دوباره برمیگردمو ادامه شو میگم

*************************************************************************

مرد زندگیم جواب داده:


برا نوشتیه 118 نظری ندارم 

تها نظری که میتونم بگم اینه که سیع میکنم خیلی خیلی کم 
وقتتو بگیرم تا به کارتون برسین 
درسته این نوشتتو همون روز خوندم ولی نمیدونم چرا همون روز نظر نمیدم
منظورم اینه که سیع میکنم پا رو دل تنگیم بزارم نگم بیا نت تا تو هم مجبور بشی بیای 
میدونم نیای خودت ناراحت میشی بیای باید تیکه های خونوادتو بشنوی
تا اینجا که یه جورای چطوری بگم خودمو سازگار کردم با این شرایط 
ایشا الله خدا هر دو منو کمک میکنه منم سیعمو میکنم
  • ادم و حوا

نظرات (۱)

برا نوشتیه 118 نظری ندارم
تها نظری که میتونم بگم اینه که سیع میکنم خیلی خیلی کم
وقتتو بگیرم تا به کارتون برسین
درسته این نوشتتو همون روز خوندم ولی نمیدونم چرا همون روز نظر نمیدم
منظورم اینه که سیع میکنم پا رو دل تنگیم بزارم نگم بیا نت تا تو هم مجبور بشی بیای
میدونم نیای خودت ناراحت میشی بیای باید تیکه های خونوادتو بشنوی
تا اینجا که یه جورای چطوری بگم خودمو سازگار کردم با این شرایط
ایشا الله خدا هر دو منو کمک میکنه منم سیعمو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی