.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

41

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ
کاش میمردم و نمیخوابیدم

اه بی شعور نفهم

هیچ وقت نشد افطار عین ادم باشم و بتونم مثل ادم زندگی کنم

ای خدا

گناه کردم که دختر شدم

گناه کردم

گناااااااااااااااااه محض

فعلا مجبورم که برم بیرون برگردم بهتون میگم چی شده

خداجون نمیبخشمشون واگذارشون میکنم به خودت

لعنت به ....

من که سرمو گذاشتمو خوابم برد

  • ادم و حوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی