.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

Unknown

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۷ ب.ظ
سمت دختر خانواده رو دارم

دانشجویم

خواهر چهار تا داداشم

راستی اینو یادم رفت عمه مهتابم(سمتی که هیچوقت نباید فراموشش کنم)

نفس یه نفری هستم که دلش همیشه نگران منه.

قبلا که حرفی چیزی میشد بابام میگفت همتون یه طرف اینم یه طرف

اما خیلی وقته که حرفش عملی نیس

قبلا نمیخواست یه تار مو ازم کم بشه البته الانم نمیخوادا

اما نه مثل همیشه

میگه بزرگ شدی رو پای خودت وایستا

اخه عزیزجان من چطوری رو پای خودم وایستم که حتی شماها نمیخواین من تنهایی جایی برم

حرف هرچی میشه میگین برو اما تا میخوام اسم بنویسم دلیل و بهونه تراشی میکنین که نه نمیخاود بری هوا گرمه مریض میشی

اخه خدا جون چرا همش دلیل میاریم بهتره بگین نه عزیزم فکرشو هم نکن نمیزاریم بری بیرون

  • ادم و حوا

نظرات (۱)

ممنون از تبریکت


پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی