.

.

.

اینجا ما هستیم و خدامون

-----------------------------
با قراردادن این عکس
به عنوان
عکس پروفایل وبلاگتان
به جمع ما بپیوندید
+عشق

http://nomovement.blog.ir/

عمه که باشی....

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ
دنیای عروسک توی اتاق بیاری کمه

عمه که باشی

برادرزادت هربلایی سرت بیاره حرفی نمیزنی

عمه که باشی

اتاقت پر میشه از نقاشی های گاه و بیگاه

عمه که باشی 

هیچوقت اتاقت از دست دوتا وروجکها در امون نیس

عمه که باشی

اتاقت میشه پناهگاه خاله بازی بچه ها

عمه که باشی 

میشی محرم برادرزاده هات

عمه که باشی 

میشی ارایشگاه رو به افتاب 

عمه که باشی 

در عرض ی رب ی هد دخترونه میبافی برای تولدش

عمه که باشی 

دلت قنج میره برای عمه گفتناش

عمه که باشی

از راه میرسه میپره بغلت با هیکلی که نصف خودته

عمه که باشی 

باید توتو نشونش بدی ممه بهش بدی دستاشو گرفت سمتت بغلش کنی

عمه که باشی 

از خوردنی خودت میزنی و میدی بهش

عمه که باشی 

زنگ میزنه بهت میگی جان عمه

عمه که باشی

میگه عمه روسریمو مثل خودت ببند 

عمه که باشی 

میگه عمه بریم نماز جماعت نماز بخونیم

عمه که باشی 

کیفت همیشه پر از شکلات و بیسکویییت و ابیموه های که خودت نخوردی

.

.

.

عمه که باشی

 با بازیاش بچه میشی

عمه که باشی 

باهاش همبازی میشی

عمه که باشی

با صداشون عشق میریزه تو خون و رگهات

  • ادم و حوا

نظرات (۱۷)

این اولین عمه ای هست که عاشقانه می نویسه برای برادرزاده هاش لطفا براش دست بزنید راستی چرا بچه ها عمه هاشونو کمتر از خاله هاشون دوست دارن

پاسخ:
پاسخ: ممنونم گندم عزیز
نمیدانم چطوریه اما من که هستم تکم
بیشتر وقتها منو انتخاب میکنه
ازت میلیون بار ممنونم بهار خانمی.. خیلی لطف کردی.. خجالت کشیدم به خــدا..
ایشالا خدا قسمتت کنه... از خدا برات سر سفره ی عقد می خوام...

پاسخ:
پاسخ:
واااااااااااااااااب قدمت روی دوتا چشام
ممنونم ازت
بهترین هدیه بود
من هم عمه میشم هم خاله!
ولی به بچه برادرم حتما سفارش میکنم که بچه خوبی باشه، چون: عمه که باشی بچه برادرت هرکاری بکنه، فحشش به تو میرسه!

پاسخ:
پاسخ:
وای خوش بحالت
من فقط عمه میشم و تمام
وای وای اون که بله همیشه پیشواز بدرقه میکنه
  • دختـــرِ شهــــریــوری
  • بهار قضیه گوشیُ متنفر شدن ازش چی بود ؟
    من متوجه نشدم
    هنوز درگیرشم

    پاسخ:
    پاسخ:
    هیچی ی چیزی شده کوفتم شد
    هرچند چیز مهمی نبود اما دیگر دل زدم به دریا
    چه عمه مهربانی
    من دلم میخواد عمه بشم اما نمیدونم مثل تو میتونم ببینمش یا نه

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام بر ستایش خانوم گل
    خوبین؟
    ان شالله عمه خوبی خواهی شد
    عمه نمونه
    ای جانم م م م م
    نمیگی ما هم دلمون میخواااد.
    دعا کن زودتر خدا کارای داداشمو درستو کنه منم عمه شم

    پاسخ:
    پاسخ: الهی امین همه سرو سامون بگیرن بحق امسال فاطمی
    چه عمه خوبی!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    عمه ماهیم من ماه
  • زندگی با طعم خوشبختی
  • واقعا هم همینطوره
    ولی حیف که من ازشون دور شدم

    پاسخ:
    پاسخ:
    اخی چقده بد
    ولی خانومی هرکاری بکنی دلت براشون قنج میره مگه نه؟
  • یه دختر شیطون
  • واسه همینه میگم قوانین مال آقا پسراست نه دخملا

    پاسخ:
    پاسخ:
    اها از اون نظر
    باشه پس
    واقعا خوش امدی
  • یه دختر شیطون
  • مگه پسری که رعایت کنی؟تازه یادم نبود فارسی ننویسمش

    پاسخ:
    پاسخ:
    یادم نمیاد پسر باشم و اسممو بذارن بهار
    حالا خُبِست
    نظری که برای عمه دادم نیومد برات

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله که خوبم
    چرا امده حس تایید کردن نداشتم
    چون تو پست قبلی نمیشد نظر بزاری اینجا گذاشتم

    خو من ترکی دوست دارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خو باشه خودم یاد بگیرم به تو هم یاد میدم

    این شد دوتا کلاس
    تابلوفرش و زبان ترکی
  • یه دختر شیطون
  • سلام مرسی که وبم سر زدی خوشحال شدم.عمه باشی جالب بود.خوشحالم که خوشت اومد از پستم

    پاسخ:
    پاسخ:
    چقده جالب دوبار اینو نوشتی برام
    خو بهاری منم میخوام ترکی یاد بگیرم

    پاسخ:
    پاسخ:
    ترکی چه ربطی داره به عمه شدن؟؟؟
  • یه دختر شیطون
  • سلام مرسی که وبم سر زدی خوشحال شدم.عمه باشی جالب بود.خوشحالم که خوشت اومد از پستم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    فقط من نمیتونم مقررات وبلاگتو رعایت کنم چون به زبون فارسی نیس
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من نگو دیگه مُردم من

    یعنی یکی از آرزوهامه که زودتر عمه شم

    از همین الان عاشقشم و میگم عمه شدن این کارا کنم اون کارو کنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    الهی که زود صاحبزن داداش و بعدش برادرزاده بشی
    شانس عمه شدن ندارم!
    خاله میشم
    اما فک نکنم انقد صمیمی بشم با خواهرزاده هام چون با خواهرم اصن اوکی نیستیم

    پاسخ:
    پاسخ: سلام خانومی
    اما من اصلا خاله نمیشم
    فقط عمه و عمه و دیگر هیچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی